zondag 13 maart 2016

Katzelkraft kaartjes



Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje. Afgelopen donderdag was het dus heel gezellig tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle. Dit hebben jullie kunnen lezen in mijn vorige berichtje.
Jammer dat het zo rustig was. Ben wel behoorlijk in de watten gelegd door Manon van de Beursorganisatie. Nog bedankt voor de uitnodiging!
Ik ben niet veel aan knutselen toegekomen die dag, dus geen foto's van de planner verder. 

Gister heb ik bovenstaande kaartjes gemaakt met de leuke stempels van Katzelkraft. Ik heb ze ingekleurd met distress markers. Super leuk om te doen. Heerlijk ontspannend.
De tekststempels zijn van Stampin'Up. Dankzij Eveline van Heijst ;-)
Ik wens iedereen een hele fijne week!

Groetjes,

Martha




5 opmerkingen:

Marjan zei

Wat zijn ze leuk! Mooi gekleurd heb je ze en de kaartjes ermee zijn al net zo geslaagd!
Je planner wordt vast geweldig!

marja kenter zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit!
groetjes Marja

Durvina zei

Wat een leuke kaartjes, leuk dat je mijn blog een bezoekje hebt gebracht!!
Je bent natuurlijk welkom ;)

groetjes, Durvina

Wiebine zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, superleuke stempels ook, ik heb de vogels van Tim, maar deze zijn ook erg leuk. Ik was vrijdag op de beurs in Zwolle, jammer anders had ik je wellicht getroffen. Niet echt druk op het blogplein he, wij hebben er even gepauzeerd :)

groetjes,
Wiebine



Marjanne zei

deze zijn ook al zo leuk!