zaterdag 3 december 2016

Een berichtje...

Hallo allemaal,

Sinds gister ben ik gestopt met Stampin' Up. Ook mijn Facebookpagina "Creatief met Stampin' Up" wordt over 14 dagen definitief verwijderd.
Het was een kort avontuur, maar ik kwam erachter dat ik er niet genoeg aan en mee deed. Ook vond ik het moeilijk om mijn eigen stijl erin te vinden.

Mijn blog blijft gewoon bestaan, want ik vind creatief bezig zijn heerlijk!
Sinds kort ben ik zelfs begonnen met schilderen met acrylverf. Nou ja, een poging tot....


Ik hoop jullie blog snel weer eens te bezoeken, want het stond allemaal op een laag pitje.
Hieronder zet ik wat foto's van wat ik zoal nog heb gemaakt.

Fijn weekend en groetjes,
Martha

                                            Schilderij met acrylverf....

                                             Schilderij met acrylverf....



















4 opmerkingen:

Daphne zei

Soms moet je eens iets proberen om te weten of het wat voor je is.

Ik heb je al een tijdje gemist hoor, ben blij om weer een berichtje te lezen van je.
Leuke kaarten ook.
Ik vind vooral die "all you need is love and a dog" heel erg leuk.
En dan je "pogong got....", sjonge, ik doe het je niet na, je hebt talent hoor.

Lekker blijven knutselen en tot gauw.
Groetjes, Daphne

Danoesja zei

Hoi Martha
Wat is dit mooi en je kaarten zijn gaaf, goed dat je lekker creatief bezig blijft.
Stamping Up is een mooi merk met leuke artikelen maar ook niet echt mijn stijl, ik neig steeds vaker naar mixed media, er is ook zoveel keus dat we ons nooit hoeven te vervelen toch.
Heel veel plezier met het schilderen en nog een fijn weekend.
Lieve groetjes, Danoesja

marja kenter zei

Ha, ha Daphne is mijn dochter en ik moet zeggen, ik heb je ook gemist.maar....
Dat is dus het euvel met SU. Het is allemaal zo "hetzelfde" soms wel mooi, ik heb er ook stempels enzo van maar soms moet je weer gewoon je eigen weg gaan volgen.
Welcome back ik kijk uit naar je volgende post.
Groetjes Marja

Floor zei

Hallo,

Ik lees nu net pas jouw bericht. Bij mij ging het precies hetzelfde! Ik kwam er ook achter dat SU niet breed genoeg was en dat ik helemaal geen zin had 'zakenvrouw' te worden.

Goed dat je jouw eigen weg gekozen hebt. Dit bericht was van lang geleden, dus ik hoop dat het goed met je gaat.

Mijn blog ligt, net zoals SU, ook hartstikke op z'n gat, dus ook dat is heel herkenbaar, hahaha.

Groeten Floor